Przejdź do głównej zawartości

blog osobisty nazywam się Paweł i ten blog służy mi do dokumentowania tego jak zmieniam świadomie życie . Będę dzielił się tym co robię , jakie wyzwania czego się uczę , jakie mam pasję z kim współpracuję , jeśli ktoś z tego skorzysta będzie mi miło i moja praca się nie zmarnuję .

Talenty

 

Test Gallupa

  Test Gallupa

Talent określa,co człowiek robi,nie określa ,kim człowiek jest (...) Kiedy wiesz kim jesteś ,możesz dokonać wszystkiego

    Terry Pratchett

          Test Gallupa 

    Pozwoli Ci odkryć Twoje mocne strony i poznasz swoje talenty . Instytut Gallupa przez 25 lat szukał informacji potrzebnych do osiągnięcia doskonałość w różnych rolach zawodowych . Test talentów Gallupa składa się z 34 cech zwanych talentami są to naturalne wzorce sposobu myślenia ,odczuwania i działania . Każdy człowiek ma dominujące top 5 talentów .

poznaj swoje mocne strony

     Jak dowiedziałem się o teście Gallupa.

   Pewnego dnia  mój znajomy Bartek Popiel dodał post na facebooku tam rozmawiał z Dominikiem  Juszczyk  na temat produktywności  .  Tak więc dzięki temu trafiłem na Dominika który jest certyfikowanym coachem Gallupa . Zainspirowała mnie rozmowa chłopaków i chciałem więcej informacji na temat talentów . Słuchając kolejnych podcastów już wiedziałem że będę chciał zrobić test . Szukając więcej informacji trafiłem na stronę Marty Bara która Specjalizuję się w diagnozie talentów Gallupa testem Clifton StrengthsFinder oraz rozwoju mocnych stron . Test można zrobić przez gallup strengths center lub przez stronę Marty . Ja robiłem przez Martę z racji tego, że nie posiadam karty kredytowej i nie mogłem zrobić przelewu w dolarach .

      link strony Marty https://marta.bara.pl/info/

    link strony Dominika http://nearperfectperformance.com/pl/

 

[caption id="" align="alignnone" width="611"]test gallupa  Moje przygotowania do Testu Gallupa . [/caption]

      Moje przygotowania do zrobienia testu trwały prawie dwa miesiące. Może wydawać się , że długo . Z racji tego , że test robi się raz w życiu postanowiłem się przygotować jak najlepiej i moim celem było dowiedzieć się jak najwięcej o 34 talentach . Słuchałem  podcastów Dominika i wszystkim wam polecam też wysłuchać dowiecie się jak działają talenty i jak pracować nad talentami .

Następnie to co robiłem może wydać wam się śmieszne i dziwne . Przez jakiś miesiąc skupiam się na sobie na tym co robię , jak się zachowuję , mogę powiedzieć że poznawałem siebie , pisałem w notatniku jak zachowuję i reaguję w danych sytuacjach . Dzięki temu miałem w głowie swoje top 5 :)

     Moje mocne strony , top 5

top 5 test gallupa

1.Responsibility - Odpowiedzialność

2.Connectedness - Współzależność

3.. Learner - Uczenie się

4.. Input - Zbieranie

5.Intellection- Intelekt

    Odpowiedzialność .

   Charakterystyka -Osoby, których atrybutem jest Odpowiedzialność, biorą

psychiczną odpowiedzialność za to, co obiecują zrobić.Są   oddane ponadczasowym wartościom, takim jak szczerość i lojalność .

  Siła i przewaga - Odpowiedzialności, wynika z głębokiego poczucia oddania i zobowiązania wobec rzeczy,której się poświęcają. Nie rzucają słów na wiatr; ich

otoczenie wie, że może na nich polegać .

 Jakie cechy najlepiej mnie opisują ;

 pilny

 sumienny

 krytyczny

 lojalny

 zdecydowany

 zorientowany na zadania

 godny zaufania

 zaangażowany

 bezinteresowny

 otwarty

 zmotywowany

 poważny

          Współzależność.

  Charakterystyka- Osoby, których atrybutem jest Współzależność, wierzą w relacje między wszystkimi rzeczami. Nie wierzą w przypadki i sądzą, że każde wydarzenie ma swoją przyczynę.

 Siła i przewaga - Osoby z atrybutem Współzależność budują mosty między ludźmi i grupami, pokazując, w jaki sposób mogą ze sobą rozmawiać i na sobie polegać.  Pomagają innym odnaleźć znaczenie w nieprzewidywalności świata dookoła, nadając

poczucie bezpieczeństwa i stabilności w konfrontacji z tym, co nieznane. W prostych słowach, ich umiejętność łączenia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości daje innym

perspektywę, kierunek i nadzieję.

Jakie cechy najlepiej mnie opisują:

 integrujący

 duchowy

 ciepły

 wnikliwy

 mistyczny

 filozof

 dobry słuchacz

     Uczenie się.

 Charakterystyka - Osoby, które można określić jako mających talent Uczenie się, pragną się uczyć i ciągle nad sobą pracować. Ekscytuje ich szczególnie proces nauczania, bardziej niż sam rezultat.

 Siła i przewaga - Osoby z talentem Uczenie się nie tylko kochają się uczyć, ale także intuicyjnie wiedzą, jak najlepiej się uczą. Potrafią się uczyć szybko, a kiedy są skupieni, potrafią utrzymać grupę / zespół / organizację na szczycie ich możliwości.

 Jakie cechy mnie opisują :

ciekawy

 zainteresowany

 dociekliwy

 otwarty

 pilny

 z pasją

 kompetentny

   Zbieranie .

  Charakterystyka -Osoby, których atrybutem jest Zbieranie, pragną wiedzieć więcej. Często lubią zbierać i archiwizować wszystkie rodzaje informacji.

 Siła i przewaga- Osoby, których talentem jest Zbieranie, mają narzędzia ułatwiające rozwój i działanie. Kochają zapewniać odpowiednią i namacalną pomoc innym. Ich zaradność i ciekawość prowadzi do gromadzenia wiedzy, która może być

wybierana i dzielona.

 Jakie cechy mnie opisują :

 zaradny

 dociekliwy

 praktyczny

 hojny

 mądry

 badawczy

   Intelekt.

  Charakterystyka - Osoby, których atrybutem jest Intelekt, charakteryzowane są

poprzez swoją aktywność intelektualną. Są introspektywne i doceniają intelektualnej debaty.

 Siła i przewaga - Geniusz osób z talentem Intelektu wyrasta z ich procesu myślowego. Kiedy mają czas rozmyślać i procesować informacje, skutkuje to mądrością i jasnością. Mogą służyć jako ciało doradcze, które pomaga innym „rozciągnąć się”,

aby znaleźć nowe sposoby rozwiązywania problemów i zwiększyć jakość pracy.

 Jakie cechy mnie opisują :

 

 samotny

intelektualista

 głęboki

 refleksyjny

 malkontent

 intensywny

 myślący

 

    Gorąco zachęcam do zrobienia Testu Gallupa .

     Artykuł piszę po to żeby zachęcić was do zrobienia testu  to coś wspaniałego gdy dowiedziałem się jakie są moje mocne strony . Teraz mogę świadomie pracować nad swoimi talentami . Napisałem wam gdzie znajdziecie więcej na temat  Gallupa . Ja po zrobieniu testu poznałem osoby z grupy zamkniętej na fb. które mają w swoim top 5 jakieś z moich talentów . Generalnie to gwarantuję wam ,że poznacie wspaniałych ludzi . Dostaniecie wsparcie od innych , każdy chętnie pomoże wam i odpowie na pytania . Dziękuję Dominikowi i Marcie za pomoc . Kochani was zachęcam do zrobienia testu , jeśli macie jakieś wątpliwości , chcecie się czegoś więcej dowiedzieć zachęcam was do kontaktu chętnie wam pomogę . Mam nadzieje , że artykuł jest inspirujący i ciekawy :)

Jeśli wam się podoba dajcie łapkę w górę lub zostawcie komentarz .

Gorąco pozdrawiam Paweł :)

 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj     Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30 dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy które miały duży pozytywny wpływ na moje życie .     Panuj i posiadaj to jest kurs który może wnieść wiele pozytywnych zmian w głowie i w życiu . Postaram to udowodnić na swoim przykładzie . Wstęp . Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj lutego 09, 2018. Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj. Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30-dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy, które miały duży pozytywny wpływ na moje życie . Panuj i posiadaj to jest kurs, który może wnieść wiele pozytywnych zmian w

BMW E30

  BMW E30 Cabrio to legenda motoryzacji. Ten elegancki i sportowy samochód z dachem typu soft top był produkowany w latach 1986-1993. Wersja z silnikiem 2,5 litra w benzynie była jedną z najpopularniejszych wersji, szczególnie wśród miłośników szybkiej jazdy. Renowacja BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989 może być nie lada wyzwaniem, ale jest to również doskonała okazja do przywrócenia samochodowi jego dawnej świetności. W tym artykule przedstawimy kroki, które należy podjąć, aby odnowić ten samochód. Pierwszym krokiem w renowacji BMW E30 Cabrio jest dokładna analiza stanu pojazdu. Trzeba sprawdzić, jakie części wymagają naprawy lub wymiany, jakie elementy nadwozia wymagają prac blacharskich lub malarskich, a także stan techniczny silnika. W przypadku BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989, należy zwrócić uwagę na stan układu paliwowego i układu chłodzenia. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie gruntownego czyszczenia pojazdu. Należy umyć i

Tworzenie startupu

  Edytuj w aplikacji Dokumenty Google Wprowadzaj poprawki, komentuj i udostępniaj, by edytować z innymi osobami w tym samym czasie. NIE, DZIĘKUJĘ UŻYJ APLIKACJI Tworzenie startupu.    Jeśli czytasz ten artykuł to chcesz coś zmienić w swoim życiu, bądź zacząć od zera. Dowiesz się tu czym jest startup oraz powiem Ci co możesz zrobić, żeby Twój pomysł wypalił. Powiem Ci jak unikać błędów, które doprowadziły że inne projekty upadły. Chcę się podzielić z Tobą zdobytą wiedzą mam nadzieję że dzięki niej zwiększą się Twoje szanse.   Startup co to takiego?      Startup to początkowy biznes o wysokim ryzyku niepowodzenia, ale gdy się uda to jest wysoki zwrot z inwestycji. Pierwszym krokiem będzie zaplanowanie powodzenia przy aktualnie posiadanym portfelu.    Startup  tworzą ludzie którzy się znają i uzupełniają w swoim zakresie. Taki zespół przykładowo może się składać z : -programista -grafik -handlowiec      Wizja startupu postaraj się, żeby wizja była zgodna z Twoimi i zespołu przekonaniami.