Przejdź do głównej zawartości

blog osobisty nazywam się Paweł i ten blog służy mi do dokumentowania tego jak zmieniam świadomie życie . Będę dzielił się tym co robię , jakie wyzwania czego się uczę , jakie mam pasję z kim współpracuję , jeśli ktoś z tego skorzysta będzie mi miło i moja praca się nie zmarnuję .

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj



    Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30 dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy które miały duży pozytywny wpływ na moje życie .
    Panuj i posiadaj to jest kurs który może wnieść wiele pozytywnych zmian w głowie i w życiu . Postaram to udowodnić na swoim przykładzie .

Wstęp .Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj

lutego 09, 2018.

Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj.

Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30-dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy, które miały duży pozytywny wpływ na moje życie .
Panuj i posiadaj to jest kurs, który może wnieść wiele pozytywnych zmian w głowie i w życiu . Postaram się to udowodnić na swoim przykładzie .
Wstęp .
" Najbardziej powszechną formą ludzkiej głupoty jest zapominanie o tym, co chcesz osiągną "
Wszyscy ludzie czegoś chcą i pragną , jednak mało kto świadomie zdobywa to, co chce . Czemu tak się dzieje powiem wam to na moim przykładnie , cztery lata temu chciałem coś zmienić tylko miałem zawsze jakieś wymówki lub słyszałem coś takiego ,że to się tak nie da się , lub jesteś zbyt głupi ,blokady i programy ,trzy lata zbierałem się do podjęcia decyzji, która wiele zmieniła w moim życiu .
Naprawdę bardzo mocno się bałem skutków mojej decyzji o odejściu z pracy, w której nie miałem szans rozwoju , pracowałem 9 lat u przyjaciela , robiliśmy samochody zabytkowe i ogarnialiśmy magazyny i firmę , dużo pracowałem a nic z tego nie miałem .
Oczywiście okazało się , że skutki były tragiczne , moja rodzina powiedziała ,że jestem nie normalny , straciłem przyjaciela, który był dla mnie jak brat , mało tego zostałem z dnia na dzień wywalony z mieszkania, które wynajmowałem od rodziców przyjaciela , byłem bez niczego byłem sam . !!!
To cierpienie i ból sprawiło i dało mi kopa, pomogły mi zacząć coś nowego , czego się bardzo boje  .
P&P

Rafał w kursie mówi o trzech bardzo kluczowych dla mnie kwestiach .
Tu znajdziecie więcej na temat kursu Panuj i posiadaj
1.Filozofia-to sens tego, kim jesteśmy
2.Misja-to zadanie na 12- 36 miesięcy
3. Proces - żeby zrealizować misję trzeba znać proces to podstawowe ruch, które wykonujemy każdego dnia aż wreszcie osiągniemy sukces.
Bardzo mi się  Ja uważam siebie za prostego człowieka i w prostocie doceniam piękno :)
Jeszcze prościej może być tak:
Filozofia-Kim jestem ??
Misja -Czego chcę ?
Proces-Jak to osiągnę ?
Na te pytania odpowiedzi szukałem ponad rok.
Cierpliwość się opłaciła, bo dziś wam na nie odpowiem.
Jestem Słowianinem Lechitą, jestem ciałem fizycznym i mam ducha, którego nie sprzedałem, jestem świadomym i żyję w rzeczywistości nie w matrix lub inaczej iluzja. Zdecydowanie nie uważam, że pochodzę od małpy.

Podsumowanie wyzwania 30-dniowego .

„To myśl jest pierwotnym źródłem wszelkiego bogactwa, wszelkich zdobyczy materialnych, genialnych odkryć, wynalazków, innowacji w ogóle — wszystkich możliwych osiągnięć.”
Claude M. Bristol

Witam szybko zleciały 30 dni wyzwania wiec czas na podsumowanie tego, co się działo,pracowałem nad elastycznością mózgu. Moja transformacja i praca nad sobą zaczęła się cztery lata temu,bardzo dużo doświadczyłem złego i przykrego, przez co wiele się nauczyłem i zrozumiałem.

Praca nad elastycznością mózgu

Neuroplastyczność to możliwość odbudowy i zdolność zmiany mózgu i siebie.
A więc rozwój sprawia, że zwiększa się plastyczność mózgu. Teraz czas na ćwiczenia, czyli część praktyczna mojej pracy w wyzwaniu.

Gimnastyka mózgu-pamięć, uwaga, wyobraźnia polecam techniki medytacyjne rano i wieczorem
Ćwiczenia fizyczne-sport w moim przypadku poranna gimnastyka, pompki
Właściwe odżywianie-witaminy i minerały raz dziennie w blenderze robiłem sobie miksy z warzyw i owoców.
Regulacja snu .
Muzyka

Panowanie nad sobą zaczyna się od zadania sobie pytań konkretnych i ciekawości poznania siebie .
Trzeba być świadomym rzeczywistości, większość ludzi żyje w pogoni i w iluzji , świat szybko się rozwija i jest sterowany przez algorytmy przez systemy i rządy . Efektywne zarządzanie sobą to zdjęcie blokad umysłu , praca nad dobrymi nawykami .

Potwierdzam, że codzienna praca nad sobą się opłaca i sprawia, że stajemy się pewni siebie , osiągamy wyniki .
Zachęcam wszystkich do pracy nad sobą i słuchania podcastów , które mogą mieć wpływ na życie .

Pozdrawiam Paweł.
" Najbardziej powszechną formą ludzkiej głupoty jest zapominanie o tym co chcesz osiągną "
      Wszyscy ludzie czegoś chcą i pragną , jednak mało kto świadomie zdobywa to co chce . Czemu tak się dzieję powiem wam to na moim przykładnie , cztery lata temu chciałem coś zmienić tylko miałem zawsze jakieś wymówki lub słyszałem coś takiego ,że to się tak nie da się , lub jesteś zbyt głupi ,blokady i programy ,trzy lata zbierałem się do podjęcia decyzji która wiele zmieniła w moim życiu .
Naprawdę bardzo bardzo mocno się bałem skutków mojej decyzji o odejściu z pracy w której nie miałem szans rozwoju , pracowałem 9 lat u przyjaciela , robiliśmy samochody zabytkowe i ogarnialiśmy magazyny i firmę , dużo pracowałem a nic z tego nie miałem .
Oczywiście okazało się , że skutki były tragiczne , moja rodzina powiedziała ,że jestem nie normalny , straciłem przyjaciela który był dla mnie jak brat , mało tego zostałem z dnia na dzień wywalony z mieszkania które wynajmowałem od rodziców przyjaciela , byłem bez niczego byłem sam . !!!
To cierpienie i ból sprawiło i dało mi kopa , powiedziałem sobie gorzej być już nie będzie idę za głosem serca i będę walczył o moje życie .
P&P

Rafał w kursie mówi o trzech bardzo kluczowych dla mnie kwestiach .
 Tu znajdziecie więcej na temat kursu Panuj i posiadaj
1.Filozofia - to sens tego kim jesteśmy
2.Misja - to zadanie na 12- 36 miesięcy
3.Proces - żeby zrealizować misję trzeba znać proces
Proces to podstawowe ruch które wykonujemy każdego dnia aż wreszcie osiągniemy sukces .
Bardzo mi się podoba w jak prosty sposób Rafał to przedstawia. Ja uważam siebie za prostego człowieka i w prostocie doceniam piękno :)
Jeszcze prościej może być tak :
Filozofia - Kim jestem ??
Misja -Czego chcę ?
Proces - Jak to osiągnę ?
Na te pytania odpowiedzi szukałem ponad rok czasu .
Cierpliwość się opłaciła bo dziś wam na nie odpowiem.
Jestem Słowianinem Lechitą , jestem ciałem fizycznym i mam ducha którego nie sprzedałem , jestem świadomym i żyję w rzeczywistości nie w matrix lub inaczej iluzja . Zdecydowanie nie uważam , że pochodzę od małpy .


Podsumowanie wyzwania 30 dniowego .

"To myśl jest pierwotnym źródłem wszelkiego bogactwa, wszelkichzdobyczy materialnych, genialnych odkryć, wynalazków, innowacjii w ogóle — wszystkich możliwych osiągnięć."
Claude M. Bristol



     Witam szybko zleciały  30 dni wyzwania wiec czas na podsumowanie tego co się działo ,pracowałem nad elastycznością mózgu . Moja transformacja i praca nad sobą zaczęła się cztery lata temu ,bardzo dużo doświadczyłem  złego i przykrego przez co wiele się nauczyłem i zrozumiałem .


    Praca nad elastycznością mózgu 


      Neuroplastyczność to możliwość odbudowy i zdolność zmiany mózgu i siebie.
A wiec rozwój sprawia , że zwiększa się plastyczność mózgu. Teraz czas na ćwiczenia czyli część praktyczna mojej pracy  w wyzwaniu .

    Gimnastyka mózgu -  pamięć , uwaga , wyobraźnia  polecam techniki medytacyjne  rano i wieczorem
    Ćwiczenia fizyczne - sport w moim przypadku  poranna gimnastyka , pompki
    Właściwe odżywianie  - witaminy i minerały  raz dziennie w blenderze robiłem sobie miksy z warzyw i owoców .
   Regulacja snu .
   Muzyka 

     Panowanie nad sobą ,zaczyna się od zadania sobie pytań konkretnych i ciekawości poznania siebie .
 Trzeba być świadomym rzeczywistości , większość ludzi żyje w pogoni i w iluzji ,  świat szybko się rozwija i jest sterowany przez algorytmy przez  systemy i rządy .Efektywne zarządzanie sobą to zdjęcie blokad umysłu , praca nad dobrymi nawykami . 

   Potwierdzam że co dzienna praca  nad sobą  się opłaca i sprawia że stajemy się pewni siebie , osiągamy wyniki .
Zachęcam wszystkich do pracy nad sobą  i słuchania podcastów , które mogą mieć wpływ na życie .

Pozdrawiam Paweł
  



  

   

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BMW E30

  BMW E30 Cabrio to legenda motoryzacji. Ten elegancki i sportowy samochód z dachem typu soft top był produkowany w latach 1986-1993. Wersja z silnikiem 2,5 litra w benzynie była jedną z najpopularniejszych wersji, szczególnie wśród miłośników szybkiej jazdy. Renowacja BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989 może być nie lada wyzwaniem, ale jest to również doskonała okazja do przywrócenia samochodowi jego dawnej świetności. W tym artykule przedstawimy kroki, które należy podjąć, aby odnowić ten samochód. Pierwszym krokiem w renowacji BMW E30 Cabrio jest dokładna analiza stanu pojazdu. Trzeba sprawdzić, jakie części wymagają naprawy lub wymiany, jakie elementy nadwozia wymagają prac blacharskich lub malarskich, a także stan techniczny silnika. W przypadku BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989, należy zwrócić uwagę na stan układu paliwowego i układu chłodzenia. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie gruntownego czyszczenia pojazdu. Należy umyć i

Tworzenie startupu

  Edytuj w aplikacji Dokumenty Google Wprowadzaj poprawki, komentuj i udostępniaj, by edytować z innymi osobami w tym samym czasie. NIE, DZIĘKUJĘ UŻYJ APLIKACJI Tworzenie startupu.    Jeśli czytasz ten artykuł to chcesz coś zmienić w swoim życiu, bądź zacząć od zera. Dowiesz się tu czym jest startup oraz powiem Ci co możesz zrobić, żeby Twój pomysł wypalił. Powiem Ci jak unikać błędów, które doprowadziły że inne projekty upadły. Chcę się podzielić z Tobą zdobytą wiedzą mam nadzieję że dzięki niej zwiększą się Twoje szanse.   Startup co to takiego?      Startup to początkowy biznes o wysokim ryzyku niepowodzenia, ale gdy się uda to jest wysoki zwrot z inwestycji. Pierwszym krokiem będzie zaplanowanie powodzenia przy aktualnie posiadanym portfelu.    Startup  tworzą ludzie którzy się znają i uzupełniają w swoim zakresie. Taki zespół przykładowo może się składać z : -programista -grafik -handlowiec      Wizja startupu postaraj się, żeby wizja była zgodna z Twoimi i zespołu przekonaniami.