Przejdź do głównej zawartości

blog osobisty nazywam się Paweł i ten blog służy mi do dokumentowania tego jak zmieniam świadomie życie . Będę dzielił się tym co robię , jakie wyzwania czego się uczę , jakie mam pasję z kim współpracuję , jeśli ktoś z tego skorzysta będzie mi miło i moja praca się nie zmarnuję .

Polskie podcasty które warto słuchać


Co to jest podcast?


Jest to treść audio którą można pobrać lub odsłuchać na wszystkich urządzeniach .




Moc podcastów.

Podcasty dopiero zaczynają się rozwijać
w Polsce , za jakiś czas będzie  wielki bum .
Podcasty można słuchać wszędzie tak jak muzykę czy audiobooki .

Dlaczego warto słuchać ?


Podcast to wartościowa wiedza która jest bezpłatna , jest wiele kategori  każdy znajdzie coś dla siebie .
Podcasterzy chętnie dzielą się doświadczeniem i wiedzą .


Gdzie słuchać podcastów ?

Android - CastBox , Player FM, kontestacja

Iphone- iTunes


Grupy na facebook .




Strony które warto odwiedzić .


Co blogerzy wiedzą o podcastingu ??




Wczoraj słuchałem podcastu Okrągły podcastów z którego okazało się ,
że niewielu blogerów wie co to są podcasty i mało kto słucha .
Naprawde  wiele zyskałem i doświadczyłem słuchając podcastów poznałam wspaniałe
osoby dużo się nauczyłem .Opisałem to na blogu co mnie dobrego spotkało .


Wydaje mi się ,że za jakiś czas będę nagrywał podcast ,
prowadzę klub Asbiro Brodnica,
są to spotkania lokalnych przedsiębiorców jest grupa masterminds .

Lista podcastów które słucham i gorąco polecam !!



Kolejność jest przypadkowa wszystkie podcasty są mega wartościowe  :)



1.Okrągły podkastół
2.Z pasją o mocnych stronach
3.Kurs na pasję
4.Świat Kamila C
5.Tuż przy uchu
6.Zen Jaskiniowca
7.Lepiej teraz
8.Podcast Osmana
9.Mała wielka firma
10.Biznes myśli
11.GeekCast
12.Paniswokegoczasu
13. Po ludzku o pieniądzach
14.Więcej niż oszczędzanie
15.Świat w trzy minuty
16.Zawsze i wszędzie możesz wszystko
17.Zarabiam w biznesie
18.W co gra mózg
19.To się opłaca
20.Puls kosmosu
21.Psycholog  pisze
22.Prawo dla kreatywnych
23.Podcast Zawodowcy
24.Olek Wandzel
25.Nauka XXIwieku
26.Margo Leads
27.Life Hacking
28.Książki które uczą
29.Książki audio
30.Kontestacja
31.Jak żyć w necie
32.Finanse bardzo osobiste
33.Dekompresor
34.Albrecht o nieruchomościach


Dzięki za uwagę fajnie jak byś skorzystał z tego wpisu i będzie Ci przydatny ,
mój czas by nie poszedł na marne
pozdrawiam Paweł

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj     Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30 dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy które miały duży pozytywny wpływ na moje życie .     Panuj i posiadaj to jest kurs który może wnieść wiele pozytywnych zmian w głowie i w życiu . Postaram to udowodnić na swoim przykładzie . Wstęp . Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj lutego 09, 2018. Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj. Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30-dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy, które miały duży pozytywny wpływ na moje życie . Panuj i posiadaj to jest kurs, który może wnieść wiele pozytywnych zmian w

BMW E30

  BMW E30 Cabrio to legenda motoryzacji. Ten elegancki i sportowy samochód z dachem typu soft top był produkowany w latach 1986-1993. Wersja z silnikiem 2,5 litra w benzynie była jedną z najpopularniejszych wersji, szczególnie wśród miłośników szybkiej jazdy. Renowacja BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989 może być nie lada wyzwaniem, ale jest to również doskonała okazja do przywrócenia samochodowi jego dawnej świetności. W tym artykule przedstawimy kroki, które należy podjąć, aby odnowić ten samochód. Pierwszym krokiem w renowacji BMW E30 Cabrio jest dokładna analiza stanu pojazdu. Trzeba sprawdzić, jakie części wymagają naprawy lub wymiany, jakie elementy nadwozia wymagają prac blacharskich lub malarskich, a także stan techniczny silnika. W przypadku BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989, należy zwrócić uwagę na stan układu paliwowego i układu chłodzenia. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie gruntownego czyszczenia pojazdu. Należy umyć i

Tworzenie startupu

  Edytuj w aplikacji Dokumenty Google Wprowadzaj poprawki, komentuj i udostępniaj, by edytować z innymi osobami w tym samym czasie. NIE, DZIĘKUJĘ UŻYJ APLIKACJI Tworzenie startupu.    Jeśli czytasz ten artykuł to chcesz coś zmienić w swoim życiu, bądź zacząć od zera. Dowiesz się tu czym jest startup oraz powiem Ci co możesz zrobić, żeby Twój pomysł wypalił. Powiem Ci jak unikać błędów, które doprowadziły że inne projekty upadły. Chcę się podzielić z Tobą zdobytą wiedzą mam nadzieję że dzięki niej zwiększą się Twoje szanse.   Startup co to takiego?      Startup to początkowy biznes o wysokim ryzyku niepowodzenia, ale gdy się uda to jest wysoki zwrot z inwestycji. Pierwszym krokiem będzie zaplanowanie powodzenia przy aktualnie posiadanym portfelu.    Startup  tworzą ludzie którzy się znają i uzupełniają w swoim zakresie. Taki zespół przykładowo może się składać z : -programista -grafik -handlowiec      Wizja startupu postaraj się, żeby wizja była zgodna z Twoimi i zespołu przekonaniami.