Przejdź do głównej zawartości

blog osobisty nazywam się Paweł i ten blog służy mi do dokumentowania tego jak zmieniam świadomie życie . Będę dzielił się tym co robię , jakie wyzwania czego się uczę , jakie mam pasję z kim współpracuję , jeśli ktoś z tego skorzysta będzie mi miło i moja praca się nie zmarnuję .

Bitcoin


   Bitcoin 

  

.   

  Podstawy Bitcoin



  Wpis dla  początkujących bedzie  prosty i chcę żeby osoby które są nowe w temacie kryptowalut  szybko zrozumiały o co chodzi . Nie uważam się za eksperta.O botcoinie dowiedziałem się ponad  rok temu . Trafiłem gdzieś na film o kryptowalutach , zainteresowało mnie o co tu chodzi , więc szukałem filmów informacji oglądałem filmy nikogo nie znałem , nie mogłem tego pojąc , dużo się działo w tamtym czasie w moim życiu , siedziałem nocami zafascynowany , postanowiłem że podzielę się informacjami o powiem znajomym o tym bitcoinie . Bliscy i znajomi  uznali mnie za czubka 
  Chcę wam pomóc i jeszcze raz postaram się , zachęcić i wprowadzić do świata kryptowalut.
   Dziś już coś tam wiem  o kryptowalutach , poznałem wiele ciekawych osób , założyłem też grupę kryptowaluty Brodnica . Na której dzielę się tym co się dzieje w świecie krypto . 
    
    Bitcoin, kryptowaluta wprowadzona w 2009 roku przez osobę (bądź grupę osób) o pseudonimie Satoshi Nakamoto.Bitcoin jest zatem rodzajem zapisu komputerowego, zabezpieczonego w sposób kryptograficzny, który w sposób jednoznaczny i niezaprzeczalny może zostać przypisany do jakiejś transakcji i do konkretnego adresu. 
    
  oznacza że niema nad sobą żadnych instytucji to wolna waluta która niema pod sobą żadnych banków  jest niezależna , wirtualna waluta .
   Ilość bitcoina jest z góry określona powstanie 21 milionów BTC i ani jednego więcej lub mniej . Na chwilę obecną wydobyto około 16,5 milionów BTC. 
   Bitcoin jest środkiem wymiany płatności , jest miernikiem wartości . łatwo i szybko można go przenosić jeśli jest dostęp do internetu .  Jeden bitcoin jest zamienny i podzielny do 8 miejsc po przecinku .
 Anonimowe transakcje nie musisz podawać danych osobowych.
 Szybkie, bezpłatne  przelewy do każdego miejsca na świecie, do których wystarczy tylko dostęp do Internetu.
Zabezpieczenie przed podwójnym wydawaniem, co oznacza, że nie można wysłać tej samej monety do kilku osób na raz
Ograniczona i ściśle zaplanowana podaż
Transakcje bez pośredników
Wygoda i łatwość obsługi
Niezależność od rządów i instytucji finansowych
Zabezpieczenie przed podwójnym wydawaniem, co oznacza, że nie można wysłać tej samej monety do kilku osób na raz

Bezpieczeństwo użytkowania o ile będziemy stosować się do podstawowych zasad bezpieczeństwa w sieci.
      Mała kapitalizacja wszystkie istniejące Bitcoiny mają obecnie wartość 6,8 mld dolarów. Dla porównania całe złoto świata jest warte 6,9 bln dolarów, a rynek złota jest uważany za dość płytki. Mała kapitalizacja powoduje podatność na spekulacje lub manipulacje cenowe przy użyciu stosunkowo niewielkiego kapitału.
      Brak użyteczności niemonetarnej Bitcoin ma wartość użytkową jedynie, jako środek wymiany, więc potencjalnie jego cena może spaść do zera w przypadku porzucenia go, jako środka wymiany. Dla porównania złoto jest towarem używanym w branży jubilerskiej oraz technologicznej. Takie wykorzystanie stanowiło 2/3 popytu na złoto w 2014 roku.
   Konkurencja pod wpływem sukcesu Bitcoina powstało wiele innych kryptowalut. Jedną z bardziej znanych jest Litecoin. W przyszłości mogą one zagrozić pozycji Bitcoina. Wiele kryptowalut może zmniejszać zaletę ograniczonej podaży, gdy będą ze sobą konkurować. Istnieje również zagrożenie, że powstanie inna, lepsza technologia.
  Regulacje Bitcoin – jako waluta wolnorynkowa może być rządom nie na rękę. Rządy nie lubią, gdy coś zagraża ich monopolowi na emisję waluty. Niektóre kraje zakazują używania Bitcoina, podczas gdy inne uznają go za legalny środek płatniczy. Tak jak dobra ochrona prawna właścicieli Bitcoina byłaby pozytywna, tak wszelkie regulacje, ograniczające lub utrudniające posługiwanie się nim, byłyby szkodliwe.
   Awarie sieci Musimy wziąć pod uwagę, że długotrwała przerwa w dostawach energii lub usług internetowych uniemożliwi nam dostęp do Bitcoinów. Nawet, jeśli ich nie utracimy, nie będziemy mogli się nimi posługiwać w tym czasie.
    Jeśli chodzi o Bitcoina to z podstawowych info to wszystko .  Dużo musisz się jeszcze dowiedzieć , wymienię tematy które będziesz musiał jeszcze poznać . 
  
 Portfele 
giełdy 
kopalnie 
koparki 
tokeny 
inne kryptowaluty 
      Z apraszam do Grupy kryptowaluty Brodnica i tam jest wszystko co potrzebujesz  , filmy , osoby , analizy , 
   
   W lato 1 Btc kosztował 8 tysięcy zł a dziś kosztuję 25000 zł   taniej już nie będzie . :) 
   dzięki za uwagę pozdrawiam Paweł 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj

Wyzwanie 30 dniowe Panuj & Posiadaj     Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30 dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy które miały duży pozytywny wpływ na moje życie .     Panuj i posiadaj to jest kurs który może wnieść wiele pozytywnych zmian w głowie i w życiu . Postaram to udowodnić na swoim przykładzie . Wstęp . Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj lutego 09, 2018. Wyzwanie 30-dniowe Panuj & Posiadaj. Witam serdecznie tym razem podzielę się z wami moim wyzwaniem 30-dniowym . Miesiąc temu trafiłem na bardzo wartościowy film , autora filmu poznałem już dwa lata temu jest to Rafał Mazur autor bloga Zen Jaskiniowca jestem wdzięczny za te wspaniałemu filmy, które miały duży pozytywny wpływ na moje życie . Panuj i posiadaj to jest kurs, który może wnieść wiele pozytywnych zmian w

BMW E30

  BMW E30 Cabrio to legenda motoryzacji. Ten elegancki i sportowy samochód z dachem typu soft top był produkowany w latach 1986-1993. Wersja z silnikiem 2,5 litra w benzynie była jedną z najpopularniejszych wersji, szczególnie wśród miłośników szybkiej jazdy. Renowacja BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989 może być nie lada wyzwaniem, ale jest to również doskonała okazja do przywrócenia samochodowi jego dawnej świetności. W tym artykule przedstawimy kroki, które należy podjąć, aby odnowić ten samochód. Pierwszym krokiem w renowacji BMW E30 Cabrio jest dokładna analiza stanu pojazdu. Trzeba sprawdzić, jakie części wymagają naprawy lub wymiany, jakie elementy nadwozia wymagają prac blacharskich lub malarskich, a także stan techniczny silnika. W przypadku BMW E30 Cabrio z silnikiem 2,5 litra w benzynie z roku 1989, należy zwrócić uwagę na stan układu paliwowego i układu chłodzenia. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie gruntownego czyszczenia pojazdu. Należy umyć i

Tworzenie startupu

  Edytuj w aplikacji Dokumenty Google Wprowadzaj poprawki, komentuj i udostępniaj, by edytować z innymi osobami w tym samym czasie. NIE, DZIĘKUJĘ UŻYJ APLIKACJI Tworzenie startupu.    Jeśli czytasz ten artykuł to chcesz coś zmienić w swoim życiu, bądź zacząć od zera. Dowiesz się tu czym jest startup oraz powiem Ci co możesz zrobić, żeby Twój pomysł wypalił. Powiem Ci jak unikać błędów, które doprowadziły że inne projekty upadły. Chcę się podzielić z Tobą zdobytą wiedzą mam nadzieję że dzięki niej zwiększą się Twoje szanse.   Startup co to takiego?      Startup to początkowy biznes o wysokim ryzyku niepowodzenia, ale gdy się uda to jest wysoki zwrot z inwestycji. Pierwszym krokiem będzie zaplanowanie powodzenia przy aktualnie posiadanym portfelu.    Startup  tworzą ludzie którzy się znają i uzupełniają w swoim zakresie. Taki zespół przykładowo może się składać z : -programista -grafik -handlowiec      Wizja startupu postaraj się, żeby wizja była zgodna z Twoimi i zespołu przekonaniami.